Leheküljed

Monday, September 22, 2014

Kala taignas

Sain täitsa värsket haugi ja otsustasin õhtusöögiks teha kala taignas. Puhastasin kala ära ja tegin taigna.

~3kg kala tegemiseks läheb vaja:

  • 6 muna
  • pool klaasi vett
  • 450g nisujahu
  • 1spl soola
  • 1tl pipart

Valmistamine:


Võta pott, vispelda lahti kuus muna. Lisa pipar ja sool. Sega segamini ning lisa vesi ja seejärel jahu. Koostisosade kogused on umbkaudsed, sest ma olen "silmajärgi" tegija :). Kui taigen on segatud, siis ma tavaliselt maitsen ning peab olema veidi soolakam, aga mitte üleliia, sest kala on kerge ning võtab maitsed kiirelt juurde.
(Kuna mu kogused on võetud lihtsalt silma järgi, siis maitse tainast ja lisa soola, et veidi soolakam oleks).

Seejärel asetasin kalaviilud taignasse, lasin olla umbes 5min ning hakkasin praadima, mõlemalt poolt kuldpruuniks. Kala on õrn ja saab kiirelt valmis.







Ideaalne koos mu ema tehtud koduse letshoga. :)

Miks kala on hea toiduaine, saate lugeda SIIT.


Kadi

No comments:

Post a Comment